Brzoskwinie, brzoskwinie, brzoskwinie...

Myłam, pestkowałam, ćwiartowałam, gotowałam, słoikowałam, zakręcałam, pasteryzowałam, metkowałam, a w międzyczasie testowaliśmy


No i kombinowałam, gdzie ustawić te wszystkie słoiki


Na szczęście już skończyłam i nawet odreagowałam!

Mamy dżem brzoskwiniowy, czysty, zgodnie z przepisem z 26 września, w wersji waniliowej, piernikowej i z moim ulubionym zestawem przypraw - imbir, kardamon i cynamon.

DŻEM BRZOSKWINIOWO-IMBIROWO-KARDAMONOWO-CYNAMONOWY

POTRZEBUJESZ:

porcji dżemy niskosłodzonego z brzoskwiń - wg przepisu podstawowego z 26.09.2013
1 łyżeczka sproszkowanego imbiru
1 łyżeczka sproszkowanego kardamonu
1 łyżeczka sproszkowanego cynamonu



JAK ZROBIĆ:
  1. przyprawy należy dodać w ostatniej fazie gotowania dżemu, tuż przed sokiem z cytryny i dokładnie wymieszać z owocami
  2. dodać sok z cytryny i zakończyć zgodnie z przepisem podstawowym

Komentarze

Popularne posty